Stormogulens tickande klocka

Johan Småros f90-jos at nada.kth.se
Mon Apr 22 15:46:25 CEST 2002

At 10.37 +0200 02-04-22, Mats Nilsson wrote:
>Den finns i en Kalle Ankas Pocket. Jag tror det är ett av numren runt
>nr 40 (jag gissar på nummer 39, men nu är jag ute på riktigt hal
>is...).

Serien heter Gröngölingarna - Havets hjältar. Mer info finns på tex
http://stp.ling.uu.se/cgi-bin/starback/dcml/story?W+JW+25-01

Mats har alldeles rätt i att den är publicerad i en Kalle Ankas
Pocket. Och han gissade absolut rätt på att det var i nummer 39
(Mats, har du lust att välja ut mina lotto-nummer nästa gång?).

johan
--

Do not disrespect the now.