Re: Grattis och röstresultat

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Apr 29 18:21:57 CEST 2002

Magnus Haglund:

>Läser i dagens GP att koll. Diös kommit på en hedrande tredjeplats i
>Scrabble-SM. Jag ber att få framföra mina gratulationer och kvack!

Tack och kvack så mycket för det! Detta var första gången av fyra möjliga
som Scrabble-SM vanns av en person utanför styrelsen i NAFS(k). Den här
gången stred jag, Greger, Per och Johan så tappert vi kunde, men pokalen
har alltså lämnat Ankeborg. Förhoppningsvis bara tillfälligt!

Ari Hansson:

>Det var även omnämnt i dagens Metro, med bild.

Metro har jag inte sett i dag, så jag vet inte om du menade Scrabble-SM
eller det för denna lista något mer relevanta resultatet av skolvalet, som
Magnus också informerade om. Men i dagens Svenska Dagbladet finns det
minsann en bild på min slips, så det så.