Don Rosa bok

Johan Nordkvist johan at nordkvist.zzn.com
Tors Aug 1 12:36:17 CEST 2002

>Rosas alster finns trots allt redan i en del respektabla utgåvor som >inte är omöjliga att få fatt i, medan tillgången på Strobl är milt >sagt minimal.

Vet inte så mycket om Strobl men vilka utgåvor menar du att det
finns Rosa i? Måntro någon av de engelska böckerna (finns det några ??) eller kanske de 4 finnska böckerna eller vad ?

Jag är medveten om att "Farbror Joakims Liv" finns på
bokform och jag äger så klart denna men förutom den finns
inga fler böcker eller album med Rosa serier i Sverige.
Jag äger samtliga Kalle Anka & Co som det publicerats Don Rosa
historier i men jag skulle inte ha något emot att ha dem
även i bokform.

Släng gärna iväg ett mail om ni är intresserade
av böcker med Don Rosa serier så ska jag skicka
en namnlista till Egmont.

don_rosa_book at nordkvist.zzn.com

Hälsningar
Johan Nordkvist