F.O.T.A.E.M.J.T.

Erik Palm erikpalm at hotmail.com
Fre Feb 8 22:34:46 CET 2002

Stefan Diös undrade om gröngölingstiteln F.O.T.A.E.M.J.T.
Den finns i "Guldrusch i rymden" sidan 4 (KA 17/65 och 7/85 och kanske
någonstans ytterligare).
Och nu måste jag fråga en sak: sparade man gamla KA-tryckplåtar för
eventuell återanvändning? Färgerna i 85 års repris ser väldigt
"60-talsaktiga" ut, tycker jag (FJ:s gröna rock t ex) och bryter av markant
mot färgerna i resten av tidningen. Jag har dock inte 1965 års version, så
jag vet inte. Det måste ha blivit väldigt många plåtar efter ett tag...

Mvh
1987 Erik Palm