Re: Bokfråga

anna hillerberg at swipnet.se
Ons Feb 27 13:10:27 CET 2002

mina barn har ätit upp och läst sönder 2an, 3an o 4an, förstaupplagan.
det är bara materia. vem vill sölja och vem bryr sig om vad de kostar nu. jag förstår inte det där.
att det är bra att ha, precis som von anka tycker, det förstår jag men resten....
ingen lär väl lyckas leva arbetsfri pga att sälja gamla serier... inte ens löparn lyckades ju, han blev tvungen att
köpa aktier för slantarna. hö hö
nä, leve tralla-la!!!

koll 1860 eller var det 1861

henrik