kvack! och annat.

Johan Rhen johan.rhen at mailbox.swipnet.se
Tors Feb 28 20:50:51 CET 2002

Lars Weigl:
>En annan sak som är mindre bra med de senare numren är att en del serier
>är undermåligt inscannade, med på tok för låg upplösning.

Det här är något jag också reagerat på alltför ofta under senare år. De två senaste numren känns snäppet värre än tidigare.

Magnus Bark:

Stefan Diös:

> Även om detta håller jag fullständigt med! Är det någon som kan en enda av
> frågorna i korsordet? Jag tror jag har löst fyra eller fem!   (Ge inga
> lösningar på listan så länge vi andra sitter och funderar, bara...!)

Tja, för att skryta lite så kan jag väl nämna att jag klarat hälften, men känner mig oerhört ålderstigen när jag inser att jag har dåliga kunskaper om de nyare filmernas karaktärer. Dessutom finns det i en speciell film ganska många karaktärer med ganska snarlika namn bestående av ganska snarlika bokstäver. (Hoppas jag inte sagt för mycket nu...) När man som jag är för lat att leta fram filmen och kontrollera, blir det rena gissningen vilket namn det ska vara.

Men höggradigt kul är det trots allt!

- Johan R.