SV: TV-tips

bror.hellman@sodexho-se.com bror.hellman at sodexho-se.com
Ons Jan 9 08:49:32 CET 2002

> ursprungligen

> Glömmer du inte t.ex. alla falska myter som ingår i det officiella
> mytskapandet från Disney själv(a)?

Nej, men de är så många att man inte kommer ihåg dem.. :)
Hmm... men Mortimer/Mickey och tågresa är väl mest en myt, va?

... men kan inte du berätta lite!

Det är ett fascinerande ämne.. :)

// Steamboat Willie

> "Påstådda FBI-kontakter"? Vad menar du? Disneys FBI-fil finns
> tillgänglig. Du kan läsa den själv utan att behöva gå via Elliot
> eller Schickel. T.ex. på
> <http://www.apbnews.com/media/gfiles/disney/index.html> finns pdf-er
> med den.

Länken fungerade inte tyvärr.. :(
Så jag kan inte läsa den... Men om den kommer tillbaka så skall jag läsa den
och kommentera sedan.. :)

// Steamboat Willie