Multisekventiell hyperserie

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Tis Jan 15 13:47:17 CET 2002

> Jag söker en multisekventiell hyperserie (eller vad
> man nu ska kalla den)
På dansk har vi kaldt bøker af samme slags for
"du-bestemmer-selv-handlingen" -

Jeg husker at have læst to af slagsen - den ene med
Musse og Långben - i en K dansk jumbo (KAP) hvor de
var på forsiden. mener også at have læst en med Kalle
og Joakim hvor det afhang af læseren om Familien Anka
fandt en skat eller ei.

Skal søke efter disse i weekenden, eftersom jeg ikke
har mine jumbobøger her på lærerseminariet.

AC

=====
Anders Christian Sivebaek
acsive at yahoo.com