Multisekventiell hyperserie

Lars Weigl larwe605 at student.liu.se
Tis Jan 15 14:45:02 CET 2002

On Tue, 15 Jan 2002 asasexton at spray.se wrote:

> AC:
>
> Det var intressant att få veta att det finns fler än en.
> Den senare känns helt obekant så möjligen är det Musse-
> serien som jag har läst. Om du hittar dem vore jag
> mycket tacksam för titlarna.

Jag är ganska säker på att båda serierna finns med i KAP nånstans mellan
nr 90 - 115. Jag har tyvärr inte heller tillgång till samlingen för
kontroll. Den är med Kalle, Joakim och Knase som  letar efter en skatt i
ett sjunket skepp.

Lars Weigl - larwe605 at student.liu.se
Dept. of Computer and Information Science
University of Linkoping
S-581 83  LINKOPING - SWEDEN