Fantomen

Michael Schartau michael.schartau at swipnet.se
Tis Juli 23 08:40:31 CEST 2002

Hej!

I en fantomen från förra året läste jag hur Fantomen undrade om det kunde vara Joakim von Ankas pengabinge som dolde sig i ett slott. Jag glömde se om det var ett svenskt manus eller ett på främmande språk. Är det någon som vet hur detta översattes till andra språk, alternativt hette på originalspråket? Kommer vi att få se fler "cameo appearances" nu när Egmont ger ut båda tidningarna? Björnligan försöker plundra Dödskallegrottan kanske.

Lev väl
Michael

PS. Såg i Metro att Christoffer Walker saknas från sitt hem i Årsta. Familjen orolig.