"Ankismen" av Gisle

Mattias Hallin cmhallin at algonet.se
Ons Juli 24 15:50:14 CEST 2002

Hej!

För en väns (ännu ej medlem i NAFS(k)) räkning undrar jag om någon av
listans läsare månne har ett ex. av Jon Gisles "Ankismen" som vederbörande
(mot rimlig ersättning) kunde tänka sig att skiljas från?

Om så är fallet vore jag denne eller denna mer än förbunden, toge han
eller hon kontakt med mig (helst utanför listan), antingen via e-post till
<cmhallin at algonet.se> eller på telefon +32 476 39 25 59.

Med många glada kvack på förhand!

/Mattias

*** Mattias Hallin ** Brussels ** Belgium ** <cmhallin at algonet.se> ***
*             "Oh bury me thar! With my battered git-tar!            *
*************      A-screamin' my heart out fer yew!"    *************