Musse Pigg-publicering

Joakim Gunnarsson sekvenskonst at telia.com
Fre Juli 26 20:05:50 CEST 2002

Hej!

Finns det någon bland de kunnig ankisterna på den här listan som vet om
Mickey Mouse-söndagssidan som publicerades den 9 mars (3-9) 1969 i USA använts i någon svensk serietidning, julalbum eller dylikt?

En kort beskriving av sidan; Det regnar och Musse och Minmmi upptäcker att taket läcker. Då kommer Långben förbi och lagar det med sitt paraply.
(Inte särskilt kul skämt, men fina teckningar.)

Anledningen till att jag undrar är att jag har originalet
men det vore kul att ha sidan i publicerad form också.

Hälsar

/Joakim.