Nästan Expressen

Mattias Thuresson mattias.thuresson at mbox300.swipnet.se
Fre Mars 1 20:22:58 CET 2002

>Betecknande nog är det ytterst få personer som har hört av sig till mig
>efter detta. Annars brukar det räcka med en liten notis i en hörna för att
>folk ska börja ringa och flåsa "du-är-i-tidningen-du-är-i-tidningen". Av
>detta drar jag slutsatsen att mina vänner antingen inte läser Kvällsposten,
>eller att de inte läser kultursidan!

Som den gode herr Diös påpekade har Kvällsposten och Expressen
ett väldigt speciellt förhållande med varandra. Precis som Kalle och
Kajsa Anka har de två inte helt slagit ihop påsarna även om de
har ett tätt umgänge. Därför vågar jag förutspå att Kalle Anka-
artikeln kommer att dyka upp i Expressen (i värsta fall slaskifierad
som artikelserie i Stingbilagan...)

1139 Mattias