SV: d.u.c.k - dedikasjon i "Forget It!"

Magnus Haglund magnus_haglund at yahoo.se
Ons Mars 13 17:59:52 CET 2002

> Det enda som jag kan få till "duck" är de sönderklippta
> mynten som skulle kunna bilda dessa fyra bokstäver.
> Fast då får min fantasi anstränga sig.

Ja, även för var mynten det ända jag kunde, efter idogt letande, få till ett DUCK.
Fast jag tycker nog att det är en aning långsökt.

Mycket lyckad historia, dock. Kanske inte så den riktigt slår "I tyngdlagens namn", men bra nära. Jag tycker Don Rosa gör sådana här finurliga historier bättre än någon annan (fast jag tycker i och för sig att han gör de flesta historier bätter än bågon annan).

Koll. 2454, Magnus Haglund