Katalanska

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Fre Mars 15 10:41:02 CET 2002

Peter N:

>Hjälp... vad har jag missat? När och var publicerades denna serie?

Det skulle väl vara KA 40-42/2000. Konstigt att jag hann först med att
svara på det...!

Serien heter "Tre caballeros kommer tillbaka" och bygger på figurer från
Disneyfilmen... ja, just det: "Tre caballeros". De sjunger till och med
samma sång som i filmen i en mycket betagande (och lång) scen. Om jag inte
har alldeles fel för mig heter sången något i stil med "Tre caballeros".