bogdan

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Okt 17 14:40:46 CEST 2002

Erik B:

>Jag har grubblat och grubblat. Och grubblat ännu mer. Jag har nämligen ett
>namn i huvudet som jag inte vet var det kommer ifrån. Antagligen från KA &
>C:O, för nånstans ringer det en klocka. Och namnet är Bogdan. Någon som vet
>varifrån detta namn kan tänkas komma? Jag är nämligen väldigt frustrerad :-)

Jag kan leta i mitt dataregister. Det är väldigt ansträngande. Det tar
nästan tio sekunder. Och då finner jag att jag inte har använt namnet
Bogdan någonstans i mina serietexter så långt tillbaka som registret
sträcker sig, alltså till ca 1990. Detta inkluderar Kalle Anka & C:o men
också en del annat.

Oj, nu måste jag vila mig lite.