Grattis, Magnus!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Okt 29 11:17:58 CET 2002

> > 29 rätt av 30

Vafalls? Är det allt? Skulle Berglund, Greger eller Alexander Lukas ha nöjt
sig med så lite?!

Nej, jag skojar förstås. Jag instämmer i gratulationerna. Alltid en fröjd
att se vilken enastående skärpa som finns inom ankiströrelsen. När jag gick
på högstadiet skulle jag vara glad för hälften rätt. Jag var bara aningen
bättre på nutidsorientering än skidorientering.

>/Magnus (som dock skäms lite för att han missade en så enkel fråga
>som vad huvudpersonen i Lukas Moodysons nya film heter!)

Lukas? Alexander? Vem är Olsson?