SV: Fel!Fel!Fel!

Tors Sep 26 23:25:02 CEST 2002

Grundproblemet ligger väl i en kollision mellan moraliska åsikter i
trettiotalets USA och svenskt 2000-tal? Det är klart att det inte går
att få ihop det på ett 100% logiskt sätt.

Om serien lanserades idag, skulle någon i Europa höja på ögonbrynen
att Kalle var knattarnas ensamståense pappa?

mvk,

koll 2561

 / Magnus Bark (Farbror Skojskoj, en av de tjocka farbröderna)

Previous text: