De kompletta årgå ngarna av Kalle Anka

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis Apr 15 15:48:10 CEST 2003

Vad finns det egentligen för planer när det gäller fortsatt
utgivning av de kompletta årgångarna av Kalle Anka & C:o? Jag har
för mig att jag hört någonstans att utgivningen skulle avslutas
efter årgång 1956. Personligen hade jag gärna sett hela 50-talet
utgivet i bokform, kanske till och med några år in på 60-talet.

Och hur blir det med Walt Disney's Serier? Finns det några planer på
inbundna årgångar av dessa? Det känns ju lite snopet att de bara
finns med i Kalle Anka-böckerna så länge som de kallas för B-nummer.