Årsmö tet

Olof Siverbo olof.siverbo at swipnet.se
Sön Apr 20 12:17:33 CEST 2003

Per:
> Jag vill härmed påminna om årsmötet i Stockholm som är om en vecka,
> dvs. lördagen den 26 april. (---)
>
> Närmare detaljer står i utskicket som... hm, som jag visst inte
> har här tillhands, men det kan säkert någon annan bistå med.

Mötet hålls i Läktarfoajén i Brygghuset, Stockholm. Brygghuset ligger på
Norrtullsgatan 12 N, nära Odenplan. Mötet börjar kl. 13.13 (förstås).

Före NAFS(k):s möte är det dessutom årsmöte i KAJSA, vår lokalavdelning i
Stockholm. Det mötet (som alltså hålls i samma lokal) börjar kl 12.13.

Välkomna!

/Olof