Vem samlar data?

Anders Berglund anders.b-lund at telia.com
Tors Aug 21 01:02:04 CEST 2003

Jag kom oförhappandes att leta på Paul Murry, och hittade några
biografiska texter, däremot ingen på I.N.D.U.C.K.S(!). Jag hade för
mig att det fanns en där tidigare, men det visade sig att det nog var
i en annan databas som Per Starbäck hade (och har) hos sig. Ingen av
dem innehöll däremot uppgiften om hans exakta dödsdatum (4/8).

Nu min fråga: om man vill och kan ge kompletterande upplysningar om
sådant som dödsdatum för diverse tecknare - kan någon ge förslag på
vart man ska skicka dem?

Anders B