Don Rosa

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Fre Aug 22 18:42:50 CEST 2003

> hittat någon info om exakt vilka serier han har gjort. Så om det är
> någon som är vänlig och skickar denna lista (eller kan ge mig en länk)
> så vore jag väldigt tacksamm. Jag vore ännu mer tacksam om någon kunde
> informera i vilka nummer av Kalle Anka & CO dessa har förekommit.

Min bror har en trevlig lista här:
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/5584/donrosa/rosa.html
Den är dock inte uppdaterad sen 2002. Men jag tror den enda DR som
förekommit 2003 är reprisen häromveckan.

/T
     _
    / )   Theresa Wiegert                    theresaw at oso.chalmers.se
   / /    Onsala Space Observatory  		work +46(0)31-7725522
  //"     SE-439 92 Onsala, Sweden  		  mobile: 070-4831211
 /	  www.oso.chalmers.se/~theresaw		     home: 031-811364