KA 35

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall at amersham.com
Tis Aug 26 10:44:33 CEST 2003

Sen kan man ju undra varför jag skriver KOL med O och inte KÅL. Well, är
man kemist så är man... *skäms*

/Niklas

-------------------------------
Kvackelitjena!

Tänkte höra med er ute i ankist-Sverige vad ni tycker om den senaste Carl Barks-serien i KA 35, "Ryslig miljö i kuslig sjö", som just kommit ut. Jag har ett litet speciellt förhållande till just
den serien.

När jag sen kommer till Joakimserien "Kolrötternas konung", så tappar jag nästan andan. Milda mammon!!!!, den store Diös behagar
skämta!!!!

Kolrotskungen Nikodemus Älgfjäll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahaha!!!!

Jag är förevigad. Det här kommer ta tid att smälta. Gosse.....måste jag
börja äta kolrötter nu?

/Ankist - Niklas Elmefjäll, eller vad heter jag nu igen....?!

PS Och visst har Louise Moëll gjort ett storartat jobb som översättare
till Plutostrippen "En riktig munsbit". =) DS _______________________________________________