SV: Frågor angående Guldböckerna och Årgångsböckerna

Joakim Gunnarsson ebay.megton at telia.com
Mon Dec 15 08:24:57 CET 2003

Anders skrev:
> Stoppet lär i så fall stället komma på grund av sjunkande upplaga när
> köparna ska förväntas lägga ut uppemot 2000 kronor för att få nytrycken av
> årgång 1964. Även om de skulle skicka med "överföringsbilder och V12-lotter
> (lösa bilagor som fanns detta år) tror jag intresset då skulle bli betydligt
> svalare också hos de ganska inbitna samlarna :-)

Hur ser ni på att de lösa bilagor och prenumerantpresenter som förekom i Kalle Anka & C:o hittills inte återgivits i årgångsböckerna? Jag tänker på "Disney's TV-pogram", Skolschemat 1957 och Kalle Anka som sprattelanka. När vi sedan kommer in på 1959 så blir det ju desto mer av den här varan dessutom.
Bör de finnas med (Avfotograferade givetvis och inte som lösa bilagor.) eller spelar det inte någon roll för er som köper de kompletta årgångarna?

/Joakim.