RE: Är detta sant om Walt?

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Tors Dec 25 21:04:21 CET 2003

ang Aftonbladet:
Jag har inte den blekaste. Men - varje gång Aftonbladet skrivit om nånting
som jag verkligen vet nånting om, har artikeln varit späckad med
konstigheter: halvsanningar, gissningar, antydningar och fullständigt
vansinniga påståenden. Jag tror det är bäst att ta dem med en nypa salt,
alltid... (och hoppas att alla andra också gör det...)

God jul!!! :) (kvackkvack)
/Theresa

     _
    / )   Theresa Wiegert                    theresaw at oso.chalmers.se
   / /    Vickavägen 21
  //"     SE-439 30 Onsala, Sweden  		  mobile: 070-4831211
 /	  www.oso.chalmers.se/~theresaw		     home: 0300-29917