RE: Är detta sant om Walt?

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Fre Dec 26 02:52:55 CET 2003

Hejsan!
Om man tittar efter ser man att hela artikeln ar ett sammandrag av Marc
Eliots bok "Sagan om Walt Disney". Jag blir lite sur nar jag ser att
Aftonbladet staller sig bakom saker som inte kan bevisas till 100 procent.
Ska se om jag inte kan ringa in nar jag atervander fran min resa och begara
att de genomfor vissa andringar. Det finns faktiskt bevis mot allt som star
dar. Just nu har jag inte adressen till hemsidan men jag ska kolla nar jag
kommer hem.

        Mvh      koll. 2678 Fredrik von Beetzen