RE: Är detta sant om Walt?

Andreas Hansson andhansson at passagen.se
Fre Dec 26 18:56:12 CET 2003

Ah! Ännu en Marc Eliot-diskussion! Trevligt! :) Jovisst verkar det ju lite
konstigt att de liksom köper allt i boken bara sådär... Men ändå, det står
väl även att detta är vad boken säger och inte vad som är den definitiva
sanningen, fast nog kunde det kanske göras tydligare... Jag kan ändå inte
låta bli att förvånas och le över denna ilska som "sanna Disney-fans" bubblar
igång med så fort nån nämner den boken.
Jag tror då att en del i boken säkert är sant, men vadå... Man kan ju inte
veta...

and