Nya (k)uriren

Peter Nyr é n peter.nyren at hallucination.se
Tis Dec 30 15:05:12 CET 2003

Den 03-12-30 00.31, skrev "Anders Berglund" <anders.b-lund at telia.com>:

> - Vad tycker ni andra?
> ----------
> Anders B,
> upplivad

Avundsjukt fick jag vänta ytterligare en dag innan kuriren damp ner i min
brevlåda. Sedan steg bara min avundsjuka ännu mer, när jag som gammal
kuriren redaktör insåg att här var man slagen med hästlängder.

Extremt läsvärd (k)urir!

Och den kom just då man trodde man visste allt man ville veta i den
ankistiska världen. Marc Davis, Nine Old Men, nutida författare samt en
Diösintervju.

Bara det bästa om de bästa.

Grattis och tack Åsa!

Mvh

452 Nyrén

Som nu dubbelt upp fått bevisat för sig att det inte går att skicka något
till den där föreningen utan att riskera att bli publicerad.