Kalle Anka som f å gelfotograf

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Fre Feb 7 15:06:59 CET 2003

Ah, du har rätt. Jag är nog lite förvirrad angående vad som finns med och
vad inte. Finns den oklippta versionen tillgänglig nånstans?

I övrigt kan jag meddela att folk tittar lite underligt på mig just nu -
Anders beskrivning blev av nån anledning oerhört visuell i min hjärna, och
jag började vrålfnissa (dvs försöker kväva mitt ganska högljudda skratt
för att inte störa folk intill som sitter och jobbar hårt och duktigt till
skillnad från mig som är superslö idag). Ajajaj... ja, att floffa är ett
mkt användbart verb... gillar det starkt.

Vilket genialt verk Aracua-filmen är!!!

/Theresa (skakar fortfarande :) )

     _
    / )   Theresa Wiegert                  theresaw at oso.chalmers.se
   / /    Onsala Space Observatory		   +46(0)31-7725522
  //"     SE-439 92 Onsala, Sweden    home: 031-811364, 070-4831211
 /	           http://www.oso.chalmers.se/~theresaw