Stål-Kalle-tabbe

Johan Rhen johan.rhen at mailbox.swipnet.se
Sön Feb 23 14:46:46 CET 2003

Jag stod och botaniserade vid serietidningshyllan i affären, när jag plötsligt upptäckte att senaste numret av Stål-Kalle (nr 2 2003) bokstavligen slänger in läsaren i handlingen. Första sidan efter omslaget var nämligen nr 11! En snabb koll visade att det inte var någon enstaka miss, större delen av den affärens exemplar visade sig ha samma brist.

Så, är det någon med mer inblick i produktionen som kan tala om hur stor del av upplagan som felet gäller? Borde jag kanske springa ut och införskaffa ett exemplar av ett värdefullt feltryck?

/Johan, koll. 2141