Utan titel

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Fre Juni 13 22:24:53 CEST 2003

Hejsan hejsan alla sommarglada ankister!
När jag läste igenom "Den gode, den onde och den fulländade ankan" kände jag
mig manad att skriva något själv. Så nu är jag mitt uppe i mina
efterforskningar om Marc Eliot och Walt Disney. Jag undrar bara vad alla
ankister på mailinglistan anser om "Sagan om Walt Disney". Även om ni inte
läst den så måste ni väl ha hört lite om de påstådda FBI-dokumenten och allt
det andra. Vad anser ni?

             Mvh/Fredrik von Beetzen (som sitter inne och skriver om Walt
Disney i sommarregnet)