Re: Åbergs MUSeum den 28 juni

Koll 2324 koll2324 at hotmail.com
Mon Juni 23 17:26:17 CEST 2003

>From: "Per Starbäck" <starback at ling.uu.se>
>Lördagen den 28 juni beger sig en skara kollusorer på gemensam utflykt till
>Åbergs
>MUSeum. Utflykten startar med ett pendeltåg som går från
>Centralstationen i Stockholm klockan 10:10. Tåget går till Bålsta ...

Kvack!

Kom ihåg att kvacka när ni passerar Carl Barks väg! Jag kan tyvärr inte vara
med och guida eftersom jag kliver på i Jakobsberg. Så här hittar man dit:
när tåget lämnat Sunbyberg passeras först Solvalla travbana, och efter
ungefär lika lång tid igen passerar tåget under en bilviadukt. Carl Barks
väg är sedan den första som dyker upp på styrbords sida, den slutar i en
vändplan en bit ovanför spåren. Ring mig gärna så kan jag vara med och
kvacka!

Andreas

** Andreas Eldh
** 0739 30 89 67