Barks-serie sökes

Ons Mars 12 00:20:01 CET 2003

Kvack på er, gott folk!

Jag pratade just med en bekant, vi snuddade vid den fina serien
"All-vetaren", WDC 99-02 och det hela resulterade i följande fråga:

	Nu försöker jag minnas vad det var som gjorde att en
	TV-sändning i en Barksserie plötsligt avbröts och ersattes av
	en dokumentär om undervattenskorgflätning. Illustrerat av en
	jovialisk gumma som sitter i en gungstol på havsbotten och
	flätar korg.

Jag tror inte att det var med i "All-vetaren". Någon som vet vad det
är för serie, och i så fall minns anledningen?

/koll 2651