Re: Pocket på köpet!

Fre May 30 17:20:03 CEST 2003

Kvack igen,

nu när vi ändå ändå pratar om pocketböckerna...  Jag är inte sådär
jätteförtjust av dem, det blir mest att man köper en då man ska sitta och
vänta längre tider. Därför har jag bara sju stycken om man räknar med
den jag fick nu. (undrar varför jag har "Disneytajm 15 och 16?)

Men i alla fall, hur kommer det sig att man inte sätter in uppgifter
om författare/tecknare på samma sätt som man gör i KA&Co? Jag känner
mig inte så speciellt bevandrad i de italienska tecknarna, som verkar
vara de som finns i pocketböckerna, så det vore intressant att veta
vem som gjort dem utan att behöva gå via INDUCKS.

/koll 2651

 / Magnus Bark (Farbror Skojskoj, en av de tjocka farbröderna)

Previous text: