Kvack!

Peter Malmerfors peter.malmerfors at home.se
Tis Nov 18 19:14:20 CET 2003

Stefan Diös wrote:

> Hm, Kvack är kanske inte rätt ord när Musse Pigg fyller år. Men det
> gör han väl i dag, ju. Eller firar jubileum i alla fall. Grattis,
> mususling!
>
> Med anledning härav har jag övertalats att yttra mig i radioprogrammet
> "Efter tre"; mer bestämt efter halv fyra trodde de att detta inslag
> skulle hamna. Det är redan inspelat och jag har en känsla av att det
> blev alldeles förfärligt ointressant. Tror inte ens jag ska lyssna
> själv...
>

> S Diös

Även om inte Stefan skall lyssna har jag gjort det, och den som likt mig
vill höra om hur det ser ut i Ankeborg idag samt om det förekommer
mutskandaler i nämnda stad kan gå in på
http://www.sr.se/cgi-bin/p4/nyhetssidor/index.asp?nyheter=1&ProgramID=763
och streama hem programmet. Det är del 2 som är aktuell, och spola fram
till 17.58 för att höra det intressanta.

/Peter - Pip!