Re: Höstmöte!

Olof Siverbo olof.siverbo at swipnet.se
Tors Okt 2 14:47:08 CEST 2003

onsdagen den 1 oktober 2003 kl 21.02 skrev Fredrik von Beetzen:

> En fråga till alla ankister. Om inte jag har drabbats av demens
> (vilket man ibland kan tro) så har det pratats om att man skulle gå
> och se "Finding nemo" (jag vägrar skriva "Hitta Nemo" eftersom det
> låter så fjantigt) efter årets höstmöte den 15 november. Stämmer > detta?

Det stämmer att det har pratats om ett Nemobesök. Men det är inte
säkert att det blir så. Styrelsen bollar med ett par olika förslag om
vad vi ska använda mötesdagen till. Vi meddelar listan när vi har
bestämt oss, vilket förhoppningsvis sker inom kort.

Att mötet verkligen hålls den 15 november är däremot spikat, liksom att
det blir Kulturfestival! Alla är välkomna att visa upp hemmasnickrad
ankistisk kultur i valfri konsistens. Sätt genast igång att skulptera,
komponera, dramatisera, koreografera eller skapa på annat vis!

> Och har det kommit någon ny Kvacket än?

Inte än. Men allt kommer till den som kan vänta!

/Olof (ordf.)