Disneys nyreleaser

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Fre Okt 17 18:26:56 CEST 2003

Hejsan alla ankister!
Jag kan väl knappast vara ensam om att fundera på varför Disney ger ut alla
sina klassiska Disney filmer igen på DVD och VHS plus alla gamla kortfilmer
samt dokumentärer om Walt och hans medarbetare. Ligger det något bakom? Vi
snackar ju ganska många filmer här. Mina tankar dras ju omedelbart till Marc
Eliots bok "Sagan om Walt Disney". Fast kan det verkligen liga bakom allt
det här? Jag finner det lite tveksamt. Är jag helt ute och cyklar eller
finns det någon som tänker i samma banor?

    Mvh/ Koll. 2678 Fredrik von Beetzen