Re: Kalle Ankas Pocket 290 = hur dålig som helst!

Åke Forsmark aake.forsmark at swipnet.se
Sön Okt 19 11:36:08 CEST 2003

> jag tror itne att det är någon idé att klaga. Egmont har slagit sig in på en
> väg där de bara trycker serier för småbarn som inte bryr sig så mycket om
> kvalitén på teckningarna, manus, irriterande leksaker eller halva pocket
> böcker. Personligen tycker jag att det är "#¤¬$$¤\?¬]&.
>
>          Mvh/ koll. 2678 Fredrik von Beetzen

Nja, nånstans tror jag ändå att det tar. Kalle är ju en trogen mjölkko
decennium efter decennium. Vore dumt att reta de äldre läsarna (som
snart själva får barn eller redan har det eller snart ska ha barnbarn)
om inte de är nöjda så kommer upplagorna på sikt att sjunka.

När vi prenummererade på kalle var det frugan som var ivrigast
att få läsa den. Men när hon läst ett par halvdåliga nummer i rad
var det hon som avslutade prenummerationen...

Åke Forsmark