Lejonkungen

Martin Schubach Martin.Schubach at epost.de
Fre Okt 24 23:02:36 CEST 2003

Hej!
Lite ifrån temat men ändå. Bor i Tyskland och har idag fått den tyska
versionen av Lejonkungen på DVD. Vad som har varit en besvikelse
hittills är att det inte finns någon tryckt innehållsförteckning, bara
en massa reklam om kommande DVDs och videos.

OK, det finns en på baksidan av fodralet men inte är det det som jag
vill ha. Jag vill ha ett litet häfte som jag kan ta ut och hålla i,
fodral är för stora och klumpiga.

Hälsningar
Martin