Paddan

Kjell Croné kjell.crone at ifsworld.com
Ons Sep 3 14:53:24 CEST 2003

Olof Siverbo :
> Vi har faktiskt visat den på (minst) ett NAFS(k)-möte för länge sedan.
> Jag gissar att vi hade hyrt den på 16-milimetersfilm.
> Jag kommer inte ihåg om den var dubbad, textad eller varken eller.
> Någon annan som minns?

Jo, jag minns att Hasse Sjöberg lyckades hitta denna film någonstans och
visade den på en biograf i samband med ett möte. Han tillhör dock den skara
av människor som föredrar originalljud, så det var *nog* engelskt ljud.
Återigen, det skulle förvåna mig ...
Det skulle också förvåna mig om det kommer en svensk version på DVD.

Kjell