SV: Handdukar

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall at amersham.com
Mon Sep 8 08:12:10 CEST 2003

Jag minns att vi hade, eller t.o.m. har kvar ( i sommarstugan ) två
handdukar (rätt små). En med Kallemotiv och en med Mussemotiv och det
gemensamma för dessa var att de var månadsbaserade. Det fanns alltså en
handduk för varje månad. Jag har för mig vi hade juni och september (rätt
stora tryck). Skumt, jag och syrran fyller i juli resp. oktober... Nån som
minns dessa? Jag är oxå rätt säker att det stod på engelska.

/Mr Älgfjäll

"Anders Berglund" <anders.b-lund at telia.com>
Sent by: ankism-bounces at stp.ling.uu.se
2003-09-06 22:59