serietecknarsignatur

Calle Teglund tegis at africamail.com
Mon Sep 22 23:10:07 CEST 2003

> Liksom i de danska pocketarna, som innehåller exakt samma serier.
>
> Stefan

hmmm konstit...undra om det är någon internationell ankist liga som ligger bakom??? :)
det lär ju vara för att det har varit påtryckningar utifrån om det!
skule vara kul o veta historien bakom det...
när började Ka&co med det?? 80-talet?? kanske de grundar sig i att många författare har blivit stora...artisterna själva kanske begärde det för att kunna få ökad popularitet?

Kvack!
//Calle
--
Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
http://corp.mail.com/careers