Olsson på torsdag

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Fre Sep 26 12:40:45 CEST 2003

Vi bryter den ordinarie listverksamheten för ett personligt meddelande.

På torsdag den 2 oktober, i "Känsligt läge" kl 21:30 i SVT2, sänds ett
program som handlar om sorgen efter Thomas Olssons bortgång. Eftersom många
som läser dessa listor kände Olsson vill jag vidarebefordra denna
information, som har nått mig i dag.

Dessutom, oberoende av ovan sagda: Den privata videoinspelningen från
minnesfesten i Stockholm i våras ("Olssons releaseparty") är nu
färdigställd. Kopior går att köpa. Intresserade kan kontakta mig, så sätter
jag er i förbindelse med filmaren. Filmen är mer än två timmar lång och
innehåller också en pratstund med de människor som sist träffade Olsson i Laos.

Slutligen påminner jag om att Olssons minnessida på Internet alltid kommer
att finnas öppen för den som vill skriva minnen eller hälsningar:

http://www.el-hag.com/kaos

Tack för uppmärksamheten; ni kan nu alla återgå till era dagliga gärningar.