Kalle Anka kex

Mats Jönsson jats59 at yahoo.se
Ons Apr 28 07:43:09 CEST 2004

Jag har hittills hittat 2 olika, nummer 1 och 3. Även
kartongerna hade olika framsida, annars verkar det som
om varje sändning till affärerna innehåller samma
tidning.
Jag hittade kexen hos både Hemköp och Vivo. Är det
någon som är intresserad av byten, jag har extra av
både 1:an och 3:an.

Mats Jönsson
Solna

Kjell Croné <kjell.crone at ifsworld.com>