Re: Dålig paketering av samlarböcker

2599 Haglund rattugglan at spray.se
Tors Dec 16 12:19:01 CET 2004

De mjuka "Jiffybagarna" kan dock vara väldigt användbara till annat när man väl
fått ur boken och så..
Själv beställer jag från Adlibris istället för Egmont, enda nackdelen är just att man inte
få hem dom automatiskt men det kan man leva med när dom är såpass mycket billigare samt
kommer emballerade i kraftig kartong.

/2599-Haglund

> Från: "Andreas" <andreas.jansson at home.se>
> Till: <ankism at stp.ling.uu.se>
> Rubrik: Dålig paketering av samlarböcker
> Datum: Tue, 5 Oct 2004 21:27:04 +0200
 Hej!

 Är det någon mer än jag som tycker att paketeringen av Hall of Fame och årgångsböckerna är undermålig? Att de mjuka kuverten inte går bra ihop med posthanteringen? Kantstötta samlarobjekt är inte så intressanta för mig.
Del ett av Hall of Fame skickade jag tillbaka två gånger innan jag fick ett exemplar som jag kunde godta.
Enligt uppgift från Micael Parodi på Egmont har de som packar böckerna för Egmont inget alternativ att erbjuda för närvarande (juli 2004).
Det låter som ett märkligt förpackningbolag som bara har mjuka kuvert.
Den enda fördelen som Egmont har är att man får böckerna automatiskt och slipper tänka på att beställa hem dem.
Om fler delar mina tankar kanske det går att påverka.

 Andreas Jansson

10 Gigabyte Mailbox - mail.spray.se