SV: sv cbl kan kyssa mina stjärtfjädrar

kim eklund kim_eklund at hotmail.com
Mon Dec 20 10:22:31 CET 2004

men även den svenska versionen kommer att innehålla
censureringar/omteckningar. teckningarna och breven kanske finns
på välgjorda hemsidor. det vore bättre att ge ut sv cbl i kalle
ankas bästisar format. den här sortens lyxutgåva tycker
jag är onödig, men mest för att den frestar på
(främst yngre?) ankisters ekonomi. jag har inte riktigt råd
att låta den amerikanska och den svenska komplettera
varandra, och då väljer jag som sagt hellre den amerikanska.
om sv cbl gavs ut med original text skulle den säkert vara
överlägsen allt annat.