Re: Brev hemifrån

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Fre Feb 20 12:50:42 CET 2004

Kvack!

Och att det vid prologens inledning står fel författare. Ingenstans inne i
tidningen står det att det är Don Rosa som skrivit manus och tecknat den.
Någon Jens om jag inte minns fel och Massaroli står det där det borde stått
Don Rosa.

Är det vår store i normala fall mycket noggranna översättare Stefan Diös som
missat att lägga in rätt creditsuppgifter, eller är det någon annan som
klantat sig lite grann? Hoppas vi får se rätt i de kommande nummerna! I
övrigt en fantastisk serie!

mvh Michael (2514)