FJL & UFJSK.. + ny medlem

Roland Järverup aktersnurra at hotbrev.com
Sat Jan 3 11:15:02 CET 2004

> Kvack på dig!

> Farbror joakims Liv är väl inte så lätt att hitta.
> Mitt tips är att hålla utkik i antikvariat, serieaffärer och
> www.tradera.com
> det kan hända att den kommer fram någonstans där man minst anar det..

Jag har den sista tiden skummat både e-bay & Tradera och massa seriesidor
regelbundet efter just den boken men utan resultat tyvärr.
Nån som vet hur stor upplagan var när det begav sig, och vad ungefär skulle priset
landa på om jag råkade hitta den en vacker dag?

> Det kom tio stycken och nummer tio heter "Kapplöpningen över Alpena".
>
> Lycka till!!
>
> /2632 Patrik

Tack för de upplysningarna!
Då hade jag rätt.. jag har alla 10. *puh* vad skönt.
Vilka är era favoriter av "Ur FJ:s Skattkammare" då?
Jag själv tycker de 4 första är de bästa, förmodligen för att jag läste
dom när jag var liten och de är således klassiska för mig.
"Regnguden", "Matterhorns Vita Guld", "Resan till Key West" och "Picassostölden i Barcelona"
håller alla enligt mitt tycke väldigt hög klass och jag läser dom gärna om och om
igen trots att man nästan kan varenda ruta utan och innan..

MVH/ 2599 Haglund