Re: Dagens Disneykreatörer (Hall of Fame)

Roland Järverup aktersnurra at hotbrev.com
Tis Juli 6 14:42:37 CEST 2004

Jag tog och ringde till Egmont som vänligt förklarade att jag inte
fanns med bland de som beställt via internet..
Dom kunde dock lägga in en beställning åt mig via telefon men då tog det
2 MÅNADER innnan dom skickade ut boken.. det var nära att jag tappade
sansen och bad dom flyga och fara, men vad annat kan jag göra än att vänta?
Den som väntar på nåt gott heter det ju, men skulle det vara så himla svårt för
dom att skicka ut en bok åt mig eller??
Hade verkligen sett fram emot att läsa den i sommar men av det blir det uppenbarligen intet,
får nöja mej med Ka&Co och Pocketerna istället..

MVH / koll. 2599 Haglund