SV: Kalle Anka Kex

Tommy Svensson 044352242 at telia.com
Fre Juli 23 18:55:32 CEST 2004

>Är alla ex av nummer 1 och 3 igenklistrade med en vit
>klisterlapp som är omöjlig att få bort helt och
>hållet? Nummer 7-10 har inte denna klisterlapp.

Nummer 1 som jag fick häromdagen hade ingen vit lapp, medan
det nr 1 som jag fick för länge sedan (före nötvarningen) hade lapp.
Dessutom står det i tidningarna 6-10 att de är hämtade från samma nr av
KA&Co. Jag tror inte att detta stämmer men jag har inte kollat upp det.
För övrigt har "huvudserierna" i nr 7 och nr 8 samma namn. (Bleka blodsbröder)
Serien i nr 8 ska förmodligen heta något annat.

"Kexätande kollusor"